פורום סגור לתלמידי קורס NLP Practitioner
שלום לתלמידי ובוגרי קורס NLP Practitioner ממשפחת "מכללת אמביציות".
מבחינתי, כל בן אדם שהגיע לשלב הזה בחייו, הוא מבורך, והוא מקדם את עצמו ואת מטרותיו.
הוא גם יודע לשלוט ברגשותיו, בתגובותיו, בהתנהגויותיו.
בקיצור הוא יודע איך ליצור מציאות.
לכן, כל הכבוד לך שהגעת לשלב הזה. שאפו:)
לפורום קורס NLP Practitioner 1
לפורום קורס NLP Practitioner 2
לפורום קורס NLP Practitioner 3
לפורום קורס NLP Practitioner 4
לפורום קורס NLP Practitioner 5
לפורום קורס NLP Practitioner 6
לפורום קורס NLP Practitioner 7
לפורום קורס NLP Practitioner 8
לפורום קורס NLP Practitioner 9
לפורום קורס NLP Practitioner 10